Monday, October 3, 2016

Forex Trading Journal Trading Meld

Forex Trading Journal: Trading Meld Dit Forex tydskrif is alles oor 'n handel log. Vandag is ek gevra deur 'n paar mense oor watter tipe van handel sagteware wat ek gebruik. So ek gaan 'n video van die sagteware en ook hoe ek dit gebruik wys. Eerste gaan ek 'n update van vandag se ambagte doen. Ek het 21 pitte en 50 pitte op die euro / dollar en Britse pond / JPY kort ambagte. Hier is 'n kiekie van my handel log. Volgende Ek wil in die openbaar bedank Helen vir haar kommentaar die ander dag oor haar verlore handel. Dit was 'n groot risiko van kyk dwase deur die toelating van haar fout in die voorkant van almal. Maar deur kwesbare en in die openbaar deel haar handel, is baie ander gehelp. Dit is hierdie soort van deelname wat hierdie blog so suksesvol maak. Nie net het sy maak 'n paar goeie kommentaar, verloor sy geld en onderhou 'n positiewe houding, geleer uit haar foute en aanbeweeg. So dankie Helen vir die feit dat 'n groot leser van hierdie blog en 'n gewaardeerde lid van die gemeenskap. Nou om die video van die handel log inligting. Dit is 'n program genaamd handel op dreef en ek gee 'n kort oorsig van die sagteware in die video. Jy kan hierdie sagteware gebruik deur by ons premie gemeenskap of deur 'n besoek Handel op dreef. Let asseblief op die meningspeiling wat ek gemaak het in die kant bar en stem.


No comments:

Post a Comment