Thursday, October 13, 2016

Mt4 Forex Trading Sagteware Vir Merk Charts

MT4 Forex Trading sagteware vir Merk Charts Wat is 'n regmerkie Chart? Merk kaarte is baie soortgelyk aan die standaard tyd gebaseer kaarte, behalwe dat die opening en sluiting van elke staaf / kers is gebaseer op hoeveel transaksies gemaak is / hoeveel inkomende bosluise jou platform is om. Dit is waar dit raak baie verskillende tussen MT4 makelaars omdat hulle elk 'n ander prys voed brandstof hul terminale. Hier by EFX ons het 'n manier om hierdie wat jy kan lees oor net onder gevind. Jy kan 'n regmerkie grafiek byvoorbeeld sien in vergelyking teen verskeie ander prys gebaseer kaarte hier. My gedagtes oor Merk uitgebeeld: Na die toevoeging van die bosluis grafiek my toolkit vir die beter deel van 'n jaar het ek in staat om vas te stel waar dit die meeste skyn gewees het. Dit maak nie saak as jy gebruik kandelaar kartering, Renko kartering, of mediaan Renko kartering, wanneer jy val neer op wat 'n laer dan M15 ekwivalent sou wees, dinge deurmekaar. Wanneer dit kom by die kandelaar kartering op enige vlak onder die H4 grafiek, en dikwels selfs op die H4 grafiek vlak, daar kan 'n baie lawaai gemaak deur die stadig bewegende mark tye. Wanneer dit kom by Renko en mediaan Renko kartering jy sal dit alles vind is mooi en netjies te hou totdat 'n poging om die kaart uit prysbewegings hieronder wat M15 ekwivalent skaal. Dit is hier waar die bosluis grafiek tel die slap en omdat dit gebaseer is op inkomende bosluise, of transaksies, is die stadig bewegende mark tye aansienlik reëlmatige. Vir almal wat 'n hoë frekwensie forex, of speel met die vinnige binêre opsies, die bosluis grafiek is 'n moet hulpmiddel. Waar kan ek Merk Chart sagteware? Ek kan net praat oor Meta Trader 4 want dit is die platform wat ek gebruik, maar ek dink jy kan tik grafiek sagteware vir enige platform te vind. Met MT4 daar is 'n paar betaal professionele weergawes rondom die web, maar een in die besonder dat ek gewen het oor. As jy Google soek vir MT4 bosluis grafiek sagteware dan sal jy in staat wees om die betaalde weergawes vind maklik genoeg en dalk selfs die vreemde hack werk gratis een. Ek sal my aanbeveling te verskaf onder al. Watter Merk Chart sagteware is die beste? Die bosluis grafiek sagteware wat ek gebruik het 'n gratis proef tydperk voorsien en as jy dit wil hê dan het jy die opsie om te koop. Op dié manier kan jy seker maak dat dit is iets wat jou handel sal bevorder voordat jy enige geld te spandeer. Daar is 'n paar baie interessante eienskappe ingesluit en ek nooi jou uit om die gratis toets te verken om julle te vergewis. Sterk aanbeveel Merk Chart Forex Trading sagteware Hier Die ElectroFX Merk Kartering Konsep Die bosluis kaarte is afhanklik van inkomende bosluise en wat gaan baie anders tussen makelaars te wees. Wanneer die waarneming van hoeveel bosluise per 10 minute periode op 2 verskillende makelaars wat ek gebruik ek sien 191 op die eerste en 392 aan die ander kant. Dit is duidelik dat dit is 'n groot verskil, maar as ek 'n 191 bosluis grafiek op die eerste en 'n 392 bosluis grafiek op die ander, die resultaat is 2 kaarte wat lyk baie naby aan dieselfde. Dit bevestig dat die eenvoudige aanwyser en metodes wat ek geïmplementeer doen presies wat bedoel was. Die mees algemene ding wat jy sal lees vir bosluis kaarte is om net te gebruik Fibonacci nommers en dit is ook waar ek begin het met hierdie, duidelik al is dit oneffektief en wat ons nou doen by EFX is die ware manier om hierdie tipe grafiek gebruik . Ek het 'n eenvoudige, maar baie spesiaal aanwyser vir al die harde werk vir jou doen met VIP lidmaatskap hier by ElectroFX. Ook ingesluit is 'n afslagprys vir die hierbo aanbeveel bosluis grafiek sagteware. Lees meer oor VIP lidmaatskap by ElectroFX Hier


No comments:

Post a Comment