Thursday, October 6, 2016

Hotel Sukses Handboek

Posts Tagged personeel opleiding Hoe om uitstekende diens Deel 2 te bereik Maandag, Augustus 27, 2012 Weve reeds gepraat oor die definisie van wat ons bedoel met 'n groot diens, nou dit moet kommunikeer. Bespreek met jou span wat jou gaste verwag en hoe om die verwagtinge te voldoen. Fokus op mense wat jy wil bereik vertel, dit wil sê die eindresultaat, eerder as om te dikteer hoe om dit te doen. Dit gee mense buigsaamheid om hul eie styl te neem. Maar wees bereid om te verduidelik in gedrags - terme wanneer dit nodig is, so eerder as om net te sê "welkom gaste. gee 'n paar voorbeelde van die tipe van dinge youd verwag om te sien hulle doen of hoor hulle sê as daar enige twyfel oor wat dit beteken. Hoe meer spesifiek jy is en meer voorbeelde gee hoe makliker is dit vir mense om te verstaan. lei dan deur 'n voorbeeld sodat daar geen gemengde boodskappe. Moedig jou span om die gas reis neem, en sien alles van oogpunt 'n gas se so dikwels as moontlik; hulle sal altyd sien dinge wat verbeter kan word om die gas ervaring te verbeter, en dit help hulle sit die hele kliënt ervaar in perspektief. Vestig stelsels en riglyne waar nodig en voldoende gereedskap en hulpbronne om hierdie verwagtinge te voldoen. Te veel rompslomp, personeeltekorte, onbetroubaar toerusting of 'n swak produk sal net lei tot frustrasie en is verplig om 'n domino-effek op personeel vermoë om uitstekende diens te lewer nie. Gereelde kommunikasie Hou personeel up-to-date te alle tye. Doen daaglikse inligtingsessies om sodanige inligting as dek: VIP gaste, spesiale behoeftes, gereelde gaste en geen bekende voorkeure so personeel hul vereistes, vandag se spyskaart en besonderhede van al die bestanddele, spesiale aanbiedinge en gebeure of transaksies, ander aktiwiteite kan verwag in of rondom die hotel wat kan 'n impak die gas op enige manier, personeeltekorte en dekking van verantwoordelikhede. Hierdie optrede verseker dat jou personeel is ten volle ingelig en bevoeg is om met navrae of kommentaar het 'n gas se. Die daaglikse inligtingsessie bied ook 'n geleentheid kry om terugvoer oor enige gaste se kommentaar te kry. Jy kan enige vrae of voorstelle wat ontstaan ​​oor operasionele kwessies wat verband hou met die vlak van diens jou gaste te ontvang kan hê te bespreek. So, selfs op jou besigste oggende maak seker dat hierdie inligtingsessies nog gebeur; sy oor die algemeen op die besigste dae dat dinge verkeerd loop. In deel 3 van die blog, sal ek kyk na die bemagtiging van die personeel en deur hulle die opleiding en vaardighede wat nodig is om die vertroue kliënte te kry om. Hoe om die beste uit jou Seisoene Personeel Dinsdag 3 Julie, 2012 Hierdie maand baie van julle sal, ek is seker, neem op bykomende personeel vir die somer seisoen. Maar is dit 'n bate of 'n las? As alles wat jy doen, is om hulle 'n bevel pad of 'n eenvormige en sê vir hulle om voort te gaan met dit, kan hulle doen meer skade as goed om jou somervakansie winste. werwing Jou keuse van personeel moet dieselfde sorg en aandag wat jy aan enige personeellid sal gee. Moenie mislei word om iemand net omdat dit beskikbaar is aanvaar. Nou, meer as ooit wat jy nodig het om mense wat die grond loop kan tref werf. Met die beste sal ek die wêreld iemand met die verkeerde gesindheid is nooit gaan om kliënte te verlaat met 'n wonderlike ervaring en klouter om terug te kom. Hou in gedagte dat dit vir baie van jou kliënte in hierdie tyd sal dit hul eerste besoek wees, so maak seker dat die eerste indruk is 'n goeie een, so dit is nie hul laaste. Almal moet weet wat van hulle verwag word van dag een af. Maak seker dat jy hulle gee 'n deeglike induksie, wat uit is vooruit beplan. Jy sal nie tyd om dinge wat gemis heroorweeg het, so skeduleer dit in hul eerste week, sodat hulle 'n geleentheid om die inligting te absorbeer. Dit moet die volgende insluit: Gee jou waardes, wat jou kliënte is, en wat hulle verwagtinge is. 'N Duidelike posbeskrywing waarin hul verantwoordelikhede, tydskale, prioriteite, metings of KPI, en hoe hul rol in pas is met die groter prentjie. Te verduidelik basiese standaarde van die rok, personeel gedrag, tyd te hou, breek toelae, personeel etes, sekuriteit, voedselveiligheid, gesondheid en veiligheid. Eerste indrukke tel. Spesifiseer standaarde van jou vestiging vir verwelkoming en groet kliënte, insluitend die bespreking prosedures as dit deel van hul rol. Selfs agterkant van die huis personeel moet die protokol vir groet kliënte of die hantering van hul vrae te leer ken. Mense kan nie verkoop iets wat hulle nie ken nie bestaan ​​nie. Verseker 'n deeglike kennis van produkte - wat beteken jou vestiging aanbod - tye van die diens, komplimentêre produkte, ens Laat jou personeel smaak die skottelgoed, verduidelik wat by elke gereg en hoe dit moet lyk, wat pryse sluit en wat ekstra (veral met 'n vaste spyskaarte of partytjie pakkette). Vestig protokol in die hantering van moeilike situasies, kliënte se klagtes, en ongemaklike kliënte. die lyn tussen hulself hantering en wanneer om ingryping te soek van 'n bestuurder of meer ervare personeellid definieer. Wat is die rol daarvan in up-verkoop, en wat is die produkte wat jy wil hê hulle moet bevorder, insluitend enige toekomstige gebeure? Wat is die voordele van hierdie aanbiedings of produkte uit die oogpunt van kliënte se? Begin deur die prosedures betaling, insluitende enige prosedures sekuriteit of tjeks wat nodig is, en hoe om te gaan met enige kommer of moontlike oortredings. Ondersteuning en spanwerk Moet nie laat hulle sukkel of te bang om te vra vir hulp. Stel 'n duidelike lyn van verslagdoening, en wat om te gaan vir hulp en leiding wanneer dit nodig is. Spanwerk is die sleutel. Stel nuwe personeel om die hele span, definieer elkeen se areas van verantwoordelikheid om te verseker geen gapings en geen duplisering van pogings. Vermy die fricties wat plaasvind wanneer iemand hul gewig nie getrek of ander gesien te 'meng' met jou manier van dinge doen. Oorweeg die toeken van elke tydelike personeellid met 'n makker, iemand om te kyk oor hul skouers, lei hulle en ondersteun hulle as wat nodig is om te verseker, natuurlik, dat hierdie persoon pasiënt en ondersteunend sal wees wanneer dit gevra word. Vermy word laat sak op die nippertjie - Verskaf uit ure kontaknommers en prosedures vir siekte verslagdoening. Erkenning en beloning As die kern van jou span aangespoor, maak seker dat jy seisoenale personeel in die skema. Gee hulle iets om na uit te sien en hou hulle belangstel om die hele seisoen. Betrek hulle in enige na werk sosiale aktiwiteite en miskien 'n bietjie aansporing toegeken aan die einde van die seisoen. Erken potensiaal en oorweeg geleenthede om deeltydse of tydelike omskep in permanente of gereelde werk. In stand te hou jou reputasie as 'n goeie werkgewer. Behandel seisoenale personeel goed, en hulle sal bereid wees om terug te kom volgende keer as jy 'n ekstra hand nodig wees, en versprei die woord dat jy 'n goeie werkgewer. Onthou die somer is 'n tyd wanneer jy 'n uitstekende geleentheid om wow eerste keer besoekers met 'n wonderlike ervaring, en hopelik maak dit in gereelde of verwysings. Moenie blaas dat 'n mens af kans. Hoe om te handhaaf 'n gelukkige en gemotiveerde span Woensdag, Maart 21, 2012 Na 'n gelukkige, gemotiveerde en produktiewe span is die sleutel tot klantediens, die handhawing van verkope en die beheer van die koste. Aan die ander kant unenthusiastic of ontevrede personeel sal nie net invloed op die gehalte van diens, jou verkope en die dag-tot-dag bestuur van die bedryf, maar sal ook vryf af op almal, en uiteindelik lei tot omset hoë arbeid. Die gemiddelde arbeidsomset vir die Verenigde Koninkryk gasvryheidsbedryf is sowat 30% (aansienlik hoër in Londen). Met die gemiddelde werwing en opleiding koste per werknemer geskat op ongeveer £ 1500, Dit is gelykstaande aan 'n koste £ 886,000,000 tot die bedryf per jaar. So sy veel belangriker om die personeel dat jy as om dit te hanteer as 'n besteebare item behou. As jy wil jou beste mense behou wat jy nodig het om hulle te gee wat hulle wil hê. Kommunikasie Opleiding en ontwikkeling Goeie leierskap kommunikasie Kommunikasie is 'n tweerigtingproses, nie net mense nodig het om te weet wat aangaan, hulle wil om gehoor te word. Daily inligtingsessies moet whats sluit gebeur wat 'n invloed kan die operasie of die kliënt ervaar op enige wyse (bv onderhoud, personeeltekorte, beskikbaar produkte of dienste), asook enige terugvoer van personeel op hul waarnemings of idees. Laat jou span weet hoe die besigheid presteer, en wat dit vir hulle beteken. Kommunikeer enige veranderinge wat gebeur in die besigheid voor dit gebeur, en hoe dit vir hulle kan ywer. Opleiding en ontwikkeling Die eerste ses weke is van kritieke belang om enige nuwe personeel; sy gedurende hierdie tyd wat make-up hulle verstand of dit die regte werk vir hulle. Eerder skrikwekkend is dit gerapporteer dat 33% van gasvryheid besighede hoef te doen enige opleiding. As dit die geval is, hoe op aarde gaan mense weet wat van hulle verwag word op 'n dag-tot-dag basis, wat nog te sê hoe hulle kan bydra tot die besigheid of hul loopbaan te ontwikkel? Die opleiding van jou personeel in die meganika van die besigheid bedryf sit hulle in 'n beter posisie om by te dra tot die beheer en inkomstegenerering kos. As mense verstaan ​​hoe die besigheid maak sy geld hulle dan in 'n posisie om 'n bydrae tot hierdie en na vore gebring hul eie idees. Maak opleiding van 'n deel van die dag-tot-dag-bestuur, sodat sy nie gesien word as iets wat addisionele of opsioneel. Dit geld vir beide personeel en toesighouers / bestuurders. Identifiseer diegene wat 'n belang in die ontwikkeling van hul CV en is bereid op opleiding verantwoordelikhede te neem as deel van hul eie ontwikkeling. Dink aan jou opvolging en groei van binne. Gee mense die geleentheid vir loopbaan vordering asook is die verbetering van die vaardighede om hul bestaande werk te doen. Dink ook oor lewensvaardighede; byvoorbeeld die aanbied van Engels lesse. En maak gebruik van die opleiding toelaes wat beskikbaar is deur die toerisme-organisasies, kolleges en regering befonds skemas. goeie leierskap Al die bogenoemde punte bydra tot goeie leierskap en ek kon gaan op die uur oor die onderwerp, maar daar is drie gebiede in die besonder Im gaan huis in hier. Weve al gepraat oor kommunikasie whats verwag. Stel standaarde sodat mense hul eie prestasie kan meet. Wees konsekwent, verseker dieselfde reëls geld vir almal. Fokus op mense wat jy wil bereik vertel, dit wil sê die eindresultaat, eerder as om te dikteer hoe om dit te doen. Dit gee mense buigsaamheid om hul eie styl te neem en jy sal verbaas wees hoe dikwels hulle uiteindelik die verbetering van die proses. Lei deur 'n voorbeeld sodat daar geen gemengde boodskappe. En maak seker dat jy die toepaslike gereedskap, hulpbronne en opleiding om die werk effektief te doen. Kyk en luister Maak seker dat jy en jou bestuurspan toeganklik is. Verskaf ondersteuning wanneer jy dit nodig, en wees ontvanklik vir wanneer dit nodig is. Nie almal sal genoeg selfvertroue om hulp te vra nie. Raadpleeg personeel en luister na hul idees; hulle in staat kan wees om 'n beter maniere om dinge te doen bied. Neem tyd om personeel te praat om verhoudings te bou en wys 'n belangstelling in hulle as individue. Luister na en vinnig op te tree op enige kommer. Identifiseer whats belangrik om dit te besef dat met die uiteenlopende kulture en agtergronde van jou personeel dat hulle waardes en prioriteite soms anders as jou eie kan wees.


No comments:

Post a Comment